Svjetsko priznanje i nagradu osvojila je agencija Vajt za kampanju tvrtke Split parking
splitparking
/ Kategorije: Novosti

Svjetsko priznanje i nagradu osvojila je agencija Vajt za kampanju tvrtke Split parking

Kampanja za osobe s invaliditetom „Želiš li se mijenjati za mjesto?“  osvojila prestižnu, svjetsku nagradu „Polaris“

 

Kampanja „Želiš li se mijenjati za mjesto?“ koju je splitska agencija za odnose s javnošću Vajt realizirala s klijentom, komunalnom tvrtkom Split parking, osvojila je prestižnu svjetsku nagradu „Polaris“ koju dodjeljuje Europsko udruženje političkih konzultanata (European Association of Political Consultants - EAPC). Vajtova kampanja imala je za cilj osvijestiti vozače o važnosti poštivanja propisanih parkirnih mjesta za osobe s invaliditetom, a pobijedila je u konkurenciji kampanja iz cijeloga svijeta kao najbolja u kategoriji Javni poslovi (Public Affairs).

Nagrada je Vajtu dodijeljena na svečanosti u grčkom glavnom gradu Ateni, a dolazi samo dva mjeseca nakon što je ista kampanja nagrađena i Grand Prixom Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), što je bila već četvrta najprestižnija domaća strukovna nagrada za ovu splitsku agenciju i to u samo pet godina.

Na kampanji je radio tim mladih savjetnika iz Vajta - Dora Čolaković, Antonela Vukorepa i Marin Babarović, zatim dizajner Stjepko Rošin, Kreativna agencija Milana Latkovića koja je producirala video materijale, a sve na čelu s direktorom Vajta Jerkom Trogrlićem. Do uspjeha je svakako dovelo i povjerenje koje je dao Split parking, kao i njihova snažna angažiranost na projektu.

Kampanja „Želiš li se mijenjati za mjesto?“ izazvala je velik interes javnosti. U prvoj fazi po Splitu su postavljeni personalizirani prometni znakovi, s licima šest osoba s invaliditetom, a u cilju da se postigne bolja vidljivost i izazove emotivna reakcija kao i snažan osjećaj srama i osuda okoline prema prekršitelju. Kampanja je uspjela aktualizirati zaboravljenu temu, senzibilizirati javnost i napraviti od sugrađana prometne redare koji prijavljuju prekršitelje više no ikad. Kampanja se proširila diljem Hrvatske pa je još deset gradova postavilo znakove te su još mnogi najavili uključivanje. U drugoj fazi kampanje plasiran je video po modelu skrivene kamere koji je uskoro postao viralan, u kojem se hvatalo prekršitelje kojima se obraćao  mladić u invalidskim kolicima. U prva tri mjeseca nakon kampanje u Splitu je broj prekršaja parkiranja na mjestima za OSI pao za 20%, a pad se nastavio i u 2019. godini.

Treća faza kampanje još uvijek je u tijeku. Naime, kao zadnji korak pokrenuta je izmjena pravilnika o znaku pristupačnosti u Hrvatskoj koja ima za cilj onemogućiti njegovu zloporabu.

Pohvala za kampanju došla je i iz Europskog parlamenta, od EU Foruma za osobe s invaliditetom koji su istaknuli splitski primjer kao pohvalan i kao uzor drugim gradovima, a niz poznatih osoba iskazao je podršku projektu.

Prethodni članci Na parkiralištu Trg Hrvatske bratske zajednice je pušten u rad južni izlaz
Sljedeći članak Izvanulično parkiralište Riva dana 11. lipnja 2019. će biti zatvoreno za korisnike
Ispiši
86

Ime:
Email:
Predmet:
Poruka:
x